ہر بلاگ پوسٹ کے ل high اعلی معیار کے مواد کی تیاری مشکل ہوسکتی ہے۔ ایک بلاگر کی حیثیت سے ، بلاگ ٹریفک بڑھانے کے لئے کچھ مواد مارکیٹنگ کی ترکیبیں جانیں ۔
ایک مواد کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی دراصل اپنے بلاگ کو بڑھانے کے لئے استعمال کرنے کا ایک بہت ہی موثر طریقہ ہے کیونکہ اس سے سوشل میڈیا پر ادا شدہ مواد کو فروغ دینے کی لاگت کو کم کیا جاسکتا ہے۔
اگر آپ اپنی مواد کی مارکیٹنگ کی کوششوں سے بہتر نتائج حاصل کرنے کے ل ways ڈھونڈ رہے ہیں تو ، یہاں کچھ چالیں ہیں جن پر آپ عمل کریں۔
1. مخصوص اہداف طے کریں
اگر آپ کے پاس کوئی خاص مقصد یا سمت نہیں ہے تو آپ کی سبھی مواد کی مارکیٹنگ کی کوششیں رائیگاں جائیں گی۔ اپنے بلاگ کو مستقل طور پر بڑھنے کے ل you ، آپ کو صحیح اہداف کی سمت کام کرنے کی ضرورت ہے۔
مثال کے طور پر ، اہداف کا ایک سیٹ منتخب کریں جو ترقی کو فروغ دیتے ہیں ، کامیابی کو نہیں۔ ایسا مواد تیار کریں جو ہر مہینے میں 1000 امکانات پیدا کرے۔
ان اہداف کو حاصل کرنے اور آپ کے بلاگ کی نمو کو برقرار رکھنے کی کلید آپ کی مہم کی مشمولیت کی مارکیٹنگ (سرمایہ کاری پر واپسی) کے ROI کی پیمائش کررہی ہے۔ اور ہاں ، یہاں تک کہ آپ کے بلاگ اشاعتوں کا ROI بھی ناپا جاسکتا ہے۔
اپنے مشمولات کی مارکیٹنگ آر اوآئ کو اکٹھا کریں اور ان کا تجزیہ کریں اور کم سے کم ہر تین ماہ میں اپنے بلاگ کو سالوں میں بڑھتے رہنے کے ل content اپنے مواد کی منصوبہ بندی کے اہداف کو بہتر بنائیں۔
2. پرانا مواد بحال کریں
ایک عمدہ بلاگ پوسٹ بنانے میں گھنٹوں گزارنے کے بعد ، صرف اسے شائع نہ کریں اور اس کے بارے میں مت بھولنا۔ آپ ان بلاگ پوسٹوں کے ساتھ اور بھی بہت کچھ کرسکتے ہیں۔ اپنے تیار کردہ ہر مواد کا فائدہ اٹھائیں اور ان میں سے مختلف قسم کے مواد تیار کرکے بنائیں۔
مختصر یوٹیوب ویڈیوز ، انفوگرافکس ، اور سوشل میڈیا پوسٹس بنانے کیلئے اپنی بلاگ پوسٹوں کا استعمال کریں۔ نئے سامعین تک پہنچنے کے ل Lin لنکڈ ان جیسے دوسرے پلیٹ فارم پر اپنی بلاگ کی اشاعتیں شائع کریں۔
آپ کے بلاگ پوسٹوں کو دوبارہ استعمال کرنے کا ایک اور زبردست طریقہ سلائڈ شوز بنانا ہے جو آپ کے مضمون کے اہم نکات کو اجاگر کرتے ہیں۔ پھر آپ سلائیڈ شو (https://www.slideshare.net/) جیسے پلیٹ فارم پر شیئر کرسکتے ہیں ، جو ہر ماہ 80 ملین سے زیادہ زائرین تیار کرتا ہے ، تاکہ آپ کی ویب سائٹ پر مزید ٹریفک حاصل ہوسکے۔
ہر ہفتے 5 بلاگ پوسٹیں بنانے کے بجائے ، کیوں نہ 2 زبردست بلاگ پوسٹیں بنائیں اور انہیں 5 مختلف مواد کی شکل میں تبدیل کریں۔ اس سے آپ کو نیا مواد تیار کرنے اور اپنے تخلیق کردہ مواد کو زیادہ سے زیادہ بنانے میں وقت کی بچت میں مدد ملے گی۔
3. دائیں آٹومیشن ٹولز کا استعمال کریں
جب بات مواد کی مارکیٹنگ کی ہو تو ، پہلی چیز جو آپ کے ذہن میں آتی ہے وہ ہے آٹومیشن ٹولز۔ بفر (https://buffer.com/) اور HootSuite (https://hootsuite.com/) جیسے ٹولز لوگوں کے مصروف ترین افراد کو بھی اپنے سوشل میڈیا چینلز پر فعال پوسٹوں کا شیڈول رکھنے کی اجازت دیتے ہیں۔ لیکن ، آپ کے بلاگ کا بہترین ٹول کیا ہے؟
اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کے ل posts پوسٹس کو شیڈول کرنے کے ل auto آٹو میشن کے بہترین ٹول کی تلاش آپ کو اپنی زیادہ سے زیادہ رقم اور کوششیں کرنے میں مدد دے گی۔ مثال کے طور پر ، کچھ آٹومیشن ٹولز جیسے CoSchedule (https://coschedule.com/) بہتر طور پر پہنچنے کے ل your آپ کی پوسٹس کو بار بار اپنے ٹویٹر اور فیس بک کے صفحات پر پوسٹ کرنے کے لئے خود کار طریقے سے شیڈول کرتے ہیں۔
نیز ، بہترین نتائج حاصل کرنے کے لئے اپنی پوسٹس کو صحیح وقت پر شیڈول کرنا بھی یاد رکھیں۔ زیادہ اہم بات یہ ہے کہ ، اپنے آٹومیشن ٹول کو تمام کام کرنے نہ دیں۔ اپنے وفادار پیروکاروں کو ادائیگی اور اپنے سامعین سے مربوط ہونے کے ل a دن میں کم از کم ایک بار اپنے سوشل اکاؤنٹس میں لاگ ان کریں۔
4. اپنا اپنا بیانیہ تلاش کریں
مواد تیار کرتے وقت ، چاہے وہ بلاگ پوسٹ ہو یا ٹویٹ ، ہمیشہ اپنا اپنا انداز اپنائیں۔ اسے منفرد بنائیں جس سے آپ کے مضمون کو جہاں بھی شائع ہوتا ہے آپ کے سامعین کو فوری طور پر آپ کے مواد کی پہچان ہوجاتی ہے۔
ایک عمدہ کہانی سنانے کے لئے اپنی اپنی داستان کا استعمال کرنا جس کا استعمال آپ اپنے سامعین سے اپنے مشمولات کے ساتھ مربوط کرنے کے لئے کرسکتے ہیں وہ ایک مواد کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی میں بہت متاثر ہے۔ آپ کو ہر وقت پیارا ہونا بھی ضروری نہیں ہے۔ ہمدردی حقیقت میں مزاح سے کہیں زیادہ مضبوط ہے۔ زیادہ دلچسپ مواد بنانے کے لئے جب بھی مناسب استعمال کریں۔
نتیجہ اخذ کرنا
یقینا ، مواد کی مارکیٹنگ سے بہتر نتائج حاصل کرنے کے لئے بہت ساری تدبیریں اور حکمت عملی ہیں۔ آپ کسی آن لائن ٹول کا استعمال کرسکتے ہیں جیسے کینوا (مجھے واقعتا یہ پسند ہے) اپنی لیڈ مقناطیس کی حیثیت سے اپنی سوشل میڈیا پوسٹ کے لئے ایک گرافک جلدی سے تیار کریں۔
یاد رکھنے والی اہم بات یہ ہے کہ کبھی بھی نئی حکمت عملی کے استعمال کو روکنا نہیں ہے۔ نیز ، ڈیٹا اکٹھا کریں اور اپنے سامعین کے بارے میں جانیں۔ آپ کے سامعین کے لئے بہتر مواد تخلیق کرنے کا یہ واحد طریقہ ہے۔
1 Comments
I LOVE THIS BLOG. Thanks! for sharing. KICHEN TOOLS
ReplyDeleteWe love comments! We appreciate your queries but to protect from being spammed, all comments will be moderated by our human moderators. Read our full comment policy. Let's enjoy a happy and meaningful conversation ahead!